Wednesday, November 16, 2011

sudah menjadi adat resam

"inai di sapu di jari.. tandanya mesra.. memberitahu diriku telah berpunya,"
teringat kat lirik lagu tu hihi..
10.11.2011 majlis berinai utk kak bee
yg tukang inai tu pulak namanya Naz


kita 3 beradik memang rapat..
even kakak now dh bergelar isteri org, msh mcm dulu


hehehe kenangan bersama sanak saudara, sahabat handai


ni lah pengapit kak Bee
Baax n Eva
sama cantik sama padan, tp dh jadi milik org kedua2 nya hehe


kame hame haaa
ni shoot Dino


inai kak Bee simple jer
x nk buat heavy sangat..
simple is so nice


percaya atau tidak, beza umo Shichi n Kak Bee 9tahun..
awet muda kn dia..
haha xnk mengaku nampak tua!


my dolly :)
Sheyla (bakal kakak ipa)
Eva n Ejan


Shichi pun sempat buat jugak..
tp buat sebelah jer..
cantik kn.
sbb Shichi ni suka sangat bnda yg simple.

3 comments:

ahmad endo said...

naz molah inai ow. alang2 knak sik polah 2 belah tangan, tapi nang meriah majlis ow, hehehe

shichisaeit said...

alhamdulillah meriah..yala tek, nyesal molah cgk jak hehe

mrs. daydeck said...

assalam, sama ta duak. kamek pun suka corak yang simple2. kacak inai polah naz ya..