Thursday, October 20, 2011

Momok bukan sekadar seekor kucing.


muka merajuk lah tu..


kerusi ni tempat fav momok tido..betol2 sebelah katel Shichi je..

dia x bagi Shichi buat keja sampaikan dia baring kat buku2 n nota2 Shichi

Emm.. Momok x mcm kucing2 lain yg penah aku pelihara.. He's different.. Sehari momok x tengok muka aku, selera mkn dia x ada.. Nk bemain dia x nk.. Nk tido pun dia x lena.. Mlm aku balek kat rmh,terus dia lari kat bilik aku.. Selagi aku x baring x tido,slagi tu lah dia x nyenyak tido..dia tido sblh aku je.. Momok kuat merajuk.. I don't know if momok gone 1 day.. Hmm


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 comments:

eva said...

olololo.. gemok da jak momok eyhh

Redbloodsnow said...

cute da jakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

shichisaeit said...

kiutt n manjak gila..kuat mrajukk