Thursday, October 20, 2011

Day 2 - A picture of you and the person you have been close with for the longest.

 sedar x sedar, lama jugak aku kenal dgn 'si segeh' ni..
hehe
Airda nama nya.
kita knl dr sekolah form 2.
smpai sekarang maseh lagi fren..
haaaa Airda ni dah ada sorg anak lelaki yg berusia 5 taun..
dia ni janda meletop..
hehe jgn marah yerr Da..
dia ni keras kepala sikit..bkn sikit memang banyak..
tp lucu jugak dia ni..
kalau ada prblm,pagi2 lagi dia dh pg ketok bilik Shichi..
ada lagi sorg kwn Shichi, Mac nmaya..
pun sudah berumah tangga..
tp xda gmba dia lah..
2 org ni lah yg Shichi dah lama knl n maseh rapat..
love u Miss Brazilll!! hehe


did i look pretty in pink?
look at her.. daring hehe


3 comments:

eva said...

wow!! boleh tahan kaler rambut miss brazil hehehe.. u owez gojes shichi!

Redbloodsnow said...

yup! ktk nang pretty bah. pakey jak apa kaler...kompom tetap juak pretty. hehehe. btw, loveeee her hair.

before mek k tudung dolok nak...mek pernah plan nk dye hair kaler gya. HAHA

shichisaeit said...

yarabi..nang ejo ehhh... mok ktk pakey ejo..hihih daring yaaaa