Saturday, December 10, 2011

anime

time bosan2 ni, teringat pulak Shichi dgn hobby Shichi dulu2..
sekarang pun maseh..
cuma dah kurang..
mungkin faktor umor dan kerjaya..
M A Y B E

midori no hibi by Inoue Kazurou
midori days
hari-hari midori

 banyak lagi anime lain Shichi suka..
tp ambik 1 contoh jer lah..

 midori ni lucu..
suka gila sangat kat seiji ni..
tp seiji ni gangstaaaaa..

 sampaikan dia sanggup jadi tangan kanan seiji..
sbb cintakan sangat seiji tu..

 anime banyak adengan lucu2..
ni first time midori kat tgn seiji

haaaaa
ni yg Shichi agak pilu ni...
Shichi memang banyak komik jepon or anime or manga..
sbb dr dulu lagi Shichi suka kumpul keluaran tiap2 bulan..
tp sayg nya!!
mak Shichi yg keluarkan dr bilik Shichi dgn alasan,
"kau tu, kalau dh kawen, dh jd mak org"
fuuyoooooo!!!

ni hasel duit Shichi dr bekerja dulu2..
mak cakap dia x buang..
cuma x ingat letak kat mana..
3 kotak besarrr makkk..
x kan x ingat..

nk carik pun malas..
nk relaxx dulu ujong mggu ni hehehe

nanti, Shichi cari..
kalau maseh ada rezeki Shichi nk simpan komik2 Shichi,
Shichi nk upload kan..
heheheheeheh

CD/DVD pun Shichi ada!!!
lupa lh pulak..

sapa2 yg minat anime ni..
haaa
share2 lah k...
Shichi minat sangat ngan anime ni

the law of ueki pun one of my fav!

4 comments:

ZYASH said...

Dah pernah ngk citer ne. Memang best tau...

ila said...

layanm ea cite nie.

kite x minat sgt.huhu

shichisaeit said...

hehe sekadar hiburan :)

Abg Stalker said...

midori tu mmg org kenit eh?HAHAHAH